Láhve 10 kg

  1. ÚVOD »
  2. Fórum »
  3. Láhve 10 kg

Dobrý den, na svých stránkách zmiňujete distribuci lahví v provozovnách OBI proti složení zálohy. Tam mě však odmítli, že takové služby vůbec neposkytují. Jak to tedy je? Kde je možné tu zálohovanou láhev získat?

Harry, 12.4.2020 18:49:12

Dobrý den, požádám Vás o doplňující informaci, a to - o jakou lahev se jednalo, pětikilová lahev se například pouze prodává bez zálohy, nicméně u 10kg jde naopak prodat pouze na zálohu. Děkuji

Pavla Chudobová - vedoucí zákaznického centra, 14.4.2020 10:10:29

Děkuji za zprávu, jak jsem psal v "nadpise", šlo o 10 kg láhev, kterou jsem chtěl na zálohu a provozovnu OBI v Litoměřicích.

Harry, 14.4.2020 10:16:05

Děkuji za upřesnění, budeme kontaktovat pobočku, jelikož 10kg lahev se prodává výhradně na zálohový list. Jakmile budu mít vyjádření, obratem Vám jej vložím na náš portál. Hezký den

Pavla Chudobová - vedoucí zákaznického centra, 14.4.2020 10:25:56

Dobrý den, zasílám vyjádření přímo obchodní ředitelky: Záležitost jsem ihned prověřila a od plného otevření marketu, tzn. od čtvrtka 9.4.2020, se tato situace nemohla stát. Zákazník nepíše, kdy náš market navštívil, což je zásadní. Protože jediný moment, kdy jsme zákazníka mohli odmítnout, je v období, kdy u nás mohl, dle vládního nařízení, nakoupit pouze zákazník s platným živnostenským oprávněním, tzn. v období od 15.3. do středy 8.4.2020. A pár zákazníků jsme skutečně byli nuceni odmítnout, že jim plyn není možné prodat. Postupovali jsme zcela dle vládního nařízení a takto tu v chvíli bylo v pořádku. Samozřejmě, že se našli tací zákazníci, kteří toto omezení nechápali. Dále jsme řešili odmítnutí zákazníka, který donesl 10 kg plynovou lahev, kterou jsme odmítli převzít zpět, protože lahev nebyla kompletní > chyběla uzavírací matice. To byly jediné momenty, které by eventuálně korespondovali s tím, že byl někdo ze zákazníků odmítnutý. Naši zaměstnanci jsou zcela poučeni a nemůže se stát, že by byl zákazník odmítnut. Prosím tedy o dodatečné informace Děkuji

Pavla Chudobová - vedoucí zákaznického centra, 14.4.2020 15:25:05

Děkuji mockrát, chtěl jsem si pouze věc ověřit, jak to opravdu je, neměla to být stížnost a proto bych raději smlčel jméno pracovníka, co mi na můj dotaz o dostupnosti lahve 10 kg proti záloze odpověděl negativně. Každopádně teď se budu řídit dle informace, kterou jste mi poskytla a děkuji Vám ještě jednou.

Harry, 14.4.2020 15:38:57
Přidat odpověď