Přejít na obsah
Zpátky na novinky a aktuality

25.03.2025 Oznámení Primagasu  | Plynové láhve

Primagas spustil zákaznický portál pro láhvové zákazníky!

Zákaznický portál
Zákaznický portál Primagas

Nový zákaznický portál spatřuje světlo světa. Umožní mimo jiné pohodlnou správu objednávek láhví. Registrovat do něj se nyní mohou všichni smluvní zákazníci v segmentu plynových láhví.

Všechno potřebné nyní zařídíte na jednom místě a na pár kliknutí.

Jaké jsou hlavní funkce zákaznického portálu?

  • Samoobslužné objednávky láhví pohodlně z jakéhokoliv zařízení
  • Sledování stavu objednávky a e-mailové notifikace o stavu a datu doručení objednávek
  • Standardizované požadavky a zprávy v portále – zajistí obousměrnou komunikaci s Primagasem
  • Evidence faktur a smluv – přehledy všech dodávek za celou historii spolupráce, evidence dokumentů
  • Přehled produktů a cen – aktuální ceny a počet zapůjčených láhví od Primagasu

S registrací do zákaznického portálu a orientací v něm vám pomůže náš manuál nebo naše zákaznická linka 800 736 736.